Δευτέρα 26 Μαΐου 2008

Α καλα !!

Ζεσταίνομαι. Α(πίστευτα). Είμαι συγχυσμένη. Α(παράδεκτα). Μου λείπεις. Α(φόρητα). Οι εκκρεμότητες μου μαζεύονται. Προσπαθώ να λειτουργήσω. Α(δύνατον). Άσχετο αλλα τελικά μεγάλη απάτη αυτο το Α στερητικό.. Όπως άλλωστε και τα εισαγωγικά. Μεγάλη απάτη λέμε.!! Σαν να κλείνεις το μάτι στον άλλον. Ξέρεις δεν εννοώ ακριβώς αυτό που λέω αλλά κάτι παρεμφερές.


Όπως θα καταλάβατε επέστρεψα (!!) κι εχω να δηλώσω το εξής :


Κουλααα πολύ κωλόπαιδο ο Κυριάκος !


Υ.Γ.1. Οποιος κατάλαβε να ερθει να μου πει κι εμένα


Υ.Γ. 2. Είμαι τρελλή με δίπλωμα το ξέρω.


Υ.Γ.3. Που ειμαι ? Ποια είμαι ? Τι κάνω ? Ποια μέρα είναι και ποια χρονια ?


Υ.Γ.4. Όσοι μπήκατε να διαβάσετε για να ξεαγχωθείτε απο δουλεια / προβλήματα / γκομενικα / κουλουπου / κάντε την όσο είναι καιρός. Το τίμιο τουτο βλόγκ σας προειδοποιεί : TA BLOGS ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΑΛΛΑ ΓΙ'ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ. Στην καλύτερη των περιπτώσεων αν θέλεις να κάνεις όλα τα προαναφερομενα (μη τα ξαναγραφουμε) δεν ήρθες στο σωστό μέρος τράστ μι !
σμουατς !!!

4 σχόλια:

mamma είπε...

Υποθέτω [τόσο καιρό που έλειπες] πως είχες πάει να αναβαθμίσεις το δίπλωμα σε επαγγελματικό :)))
Καλημέρα.

Fancy Piece είπε...

Καλημέρα mamma μου Ναι !!!
Έκανα τις απαραίτητες αναβαθμίσεις και επέστρεψα επαγγελματίας πιά ! Η τουλάχιστον ετσι νομίζω.. θα δειξει.
Σε φιλώ πολύ ::))

NY ANNA είπε...

Αααααααα, μην ανησυχείς, δεν είσαι τρελή με δίπλωμα -΄όχι περισσότερο τουλάχιστον από τους περισσότερους εδώ έξω. Όλοι κάποια στιγμή στη ζωή μας βαδίζουμε και παραμιλούμε. Κυρίως όταν συντρέχουν λόγοι. Κι απ' ό,τι μυρίζομαι, εσύ έχεις. Καλώς σε βρήκα λοιπόν. Αααα, σε αυ΄τό με τηνμ Κούλα πολύ συμφωνώ. Δεν ξέρω γιατί, αλλά να, δεν μ' αρέσει τ' όνομα Κυριάκος. Χαχ! Δροσερά φιλιά!

Fancy Piece είπε...

χαχαχα ! Καλώς την ! Ναι εχω λόγους να βαδίζω και να παραμιλώ αλλα i am working on it..
φιλια επίσης δροσερα ένεκα του καύσωνα